12.5.10

obs obs obs: en jävla massa text





Kan väl typ berätta att jag är fruktansvärt pank och att det känns kopiöst jobbigt för tillfället, kan inte bara någon gentil människa skänka mig lite pengar eller nåt. Sen har jag även överdrivet mycket kläder(samt lite andra prylar) som jag vill bli av med eftersom att det mestadels ligger högar av oanvända kläder i min garderob. Det jobbiga är att jag typ inte har tid med att fota allt. Lat som jag är kommer det säkert sluta med att jag skänker bort i princip allt till någon behövande istället. Har upptäckt nu att det är väldigt påfrestande med flyttning ändå(dvs göra sig av med grejor, köpa nytt, byta skola, blablabla).. för att inte glömma hur kul det är också! Ehe. Nej, nu ska jag våldföra mig på typ varenda internetshop jag kan hitta. Kan dock lova er att jag varken kommer bli klokare eller rikare på det.
Men ändå.

1 kommentar:

m sa...

jag är en behövande :)