13.5.10

Att skriva rubrik är en svår process

lånade en liten fin lista hos Emma. Kul grej.

BRUKAR DU KOMMA I TID? Om någonting jag ska på/till är relevant kommer jag alltid i god tid. I skolan.. hm.. på den fronten är jag ganska dålig på att komma i tid, har ingen aning om varför. Men eftersom att jag ska gå om ett år kanske jag har blivit för slapp i min nuvarande skola, det ska det självklart bli ändring på när jag flyttar! HAR DU BRA KONDITION? Nej. Har dock börjat gå relativt långa och snabba promenader med min hund(powerwalk med andra ord), så det där med min kondition ska det bli ändring på. NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? Jag har uppriktigt sagt inte speciellt många fans därute, men min kamera satte sig på självutlösaren igår och fotade mig.. tills batterierna tog slut. Fördömda kamerabatterier. HUR KÄNNER DU DIG NU: gräslig, mätt(frukost är fan det godaste som finns!!!) VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: typ.. svart. KAN DU LAGA MAT: Ja men inte utan recept. Mannagrynsgröt kan jag laga utan problem. VAD PLUGGAR DU: Slappar mest i skolan om dagarna, i höst ska jag plugga Media i Estockholmooo. BLIR DU BRA PÅ KORT? Ganska varierande. Oftast när jag är full posar jag som aldrig förr. Hatar när det händer(!) NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? Ojoj jag kommer inte ihåg. VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Ja fan va pinsamt! HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Nja ganska deppig kväll om jag ska vara ärlig. Men såna kvällar ska man väl ha ibland? DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Vatten. Kaffe. ÄR DU NYTTIG? njaa... äter nyttig mat men har inte ännu kommit ifrån mitt sockerberoende. Jobbar på det! HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? jobb och jobb. Lite plåtningar där lite visningar här.. ÄR DU BLYG? Lite VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? tio. VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? Halo för några veckor sedan. VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Är inte så för det där med tvspel.. men HALO är absolut mitt favorit tvspel i allafall. HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Några öl. Det där är ganska varierande det med. HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Ja, men det var lääänge sedan. JAG SOVER: FÖR lite. Helst vill jag sova 10 timmar, men av någon anledning blir det aldrig så. Eller jo.. på helgerna. VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? Nej, tråkigt nog. VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN? Gandalf. SKULLE DU BEHÖVA NU: En fet jävla sol och värme. HAR DU SNYGGA SKOR: Har inga skor, går barfota. VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: "Öhje tjaa" HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Jajamensan. HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Gandalf. HAR DU KÖRKORT: Ska skaffa så fort jag fyllt 18. För tillfället tar jag min limousine till skolan. ÄR DU ENSAM NU: sitter i köket och hänger med min kompis Johnny Cash

Inga kommentarer: