30.6.12

L’Edito Magazine







Fotat av Urivaldo Lopes och stylat av Ritch Madlein, modell Luma Grothe för L’Edito Magazine Vår/Sommar 2012.

Marilyn Monroe i en ny, modern tappning. ÄLSKAR!!!


Hej förresten! Länge sedan nu. Har egentligen massor att berätta men det är för mycket och jag orkar inte skriva ner allt just idag. Men kan ju i alla fall säga att de senaste veckorna har varit underbara, förutom det förjävliga vädret. Grekland var fantastiskt och veckan efter jag var där fick jag jobb på ett café. Så man kan ju säga att det mesta rullar just nu :) Dessutom har jag världens bästa pojkvän och vi firar 2 år nästa vecka<3 Om jag älskar honom? Med hela mitt hjärta och av hela min kropp.

2 kommentarer:

Sandra sa...

HEMSK VÄN DU HAR SOM SNOR DINA INLÄGG!!! :((((

Sofia sa...

vet, hon är ganska hemsk:(((((