15.8.11

Varning för total bildöverdos!!!









fotat och redigerat av mig.

Kom hem från gotland i torsdags natt vilket var lite sisådär. Saknade människorna här hemma så himla himla mycket samtidigt som jag trivdes så bra där borta. Men som tur är fick jag med mig lite bilder, dvs ca 300 st. Ganska fett ;)

Tog tåget med mina fina töser till Eskilstuna för att hälsa på Malin på Fredagen och vi möttes av att hon och hennes syster hade fixat finaste välkomstdrinkarna. På kvällen grillade vi och drack öl vin baileys och glögg! Hur mysigt som helst.

Idag har jag gått en långpromenad med Chris. Vi satte oss och fikade i djurgårdsbrunn och spanade på båtar. Härlig dag!

Jag låter även bilderna från gotland tala för sig själva. Och åh, bild nr 10.. den där kiosken och det där cafét har funnits så länge jag kan minnas och vi brukade cykla ner dit och köpa godis, glass, läsk när vi var yngre och eventuellt spela lite minigolf som de hade vid sidan om. För några år sedan stängde dem allt. Pga ingen ork.. eller hur det nu var. Så himla tråkigt.

Nu är det sovdags, puss.

Inga kommentarer: