4.8.11

Bra dag bra dag bra dag.









Ååååh. har haft en fantastisk dag! Mötte upp Fanny i Hagaparken kl tolv för glass och snack. SÅ mysigt då jag inte träffat den tösen på superlänge. Vi drog sedan vidare in mot stan för lite käk på burger king och tog oss en sväng runt kungsträdgården och vidare in i butikerna. På urban outfitters hittade jag en rätt så fet jacka och fanny hittade ett rätt så jävla fett halsband. Hittade även en provdocka jag ville rycka kläderna av på plats.

Sen mötte vi upp Sandra, som jag har saknat otroligt jävla mycket och drog mot waynes coffee för att handla en varsin dricka, gick därefter till humlan och tog oss en varsin fet cigg under ett träd och pratade om himmel och jord.

Sandra och jag sprang sedan vidare till weekday och testade lite härliga grejer. Bland annat den här megacoola skinnjackan jag hittade. Jätteful och jättebiff blev jag.

Nu ska jag chilla framför två bra filmer, V For Vendetta och Léon.

Puss!

Inga kommentarer: