5.7.11

Sjuk & Rastlös.

DAGENS VILL HA: Jag vill bli frisk!
DAGENS KLÄDSEL: Morgonrock. känner mig ashet.
DAGENS LÅT: Från där jag ropar - Hästpojken.
DAGENS PLANER: Ligga i sängen och vila, dricka te typ. Bitter tjej.
DAGENS SAKNAD: Chris!!!!
DAGENS SJUKA: ehehhehe. jag.
DAGENS DROG: Te, IPREN!
DAGENS GODIS: Inget, men kom gärna över med lite sött.
DAGENS ORD: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ(självömkan).

Vad heter du?
Sofia Viktoria Lindberg, duuh hehe.
Om du var ett annat kön, vad skulle du heta?
Enligt föräldrarna skulle jag heta Viktor hehe.
Vart bor du?
I en lägenhet precis vid fjärilshuset sthlm.
När är du född?
4 dec 1993 (jobbigt datum).
Beskriv din stil med 3 ord?
weekday, flygigt, bekvämt.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, weekday, second hand(röda korset rockar) m.m.
Shoppar du second hand?
Då och då. Det är väldigt unikt och kul. Dessutom sparar man otroligt med pengar.
Vilken är din favoritdesigner?
Acne!
Vad är din favorit i höst?
Ryggurringade saker. Flanellskjortor!! Är även på jakt efter den perfekta jeansjackan.
Hur mycket shoppar du för i månaden?
alla vet att jag spenderar för mycket.
Dyraste plagget respektive billigaste?
dyraste måste vara en carin wester topp jag köpte för 2000 kr, och billigaste är ett par skor jag köpte för 5 kr.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Nej, såvida jag inte är ekonomiskt oberoende vid det laget!
Högklackat eller lågklackat?
Låga skor. Det fanns dock en tid då jag bara gick i högklackat. aj.
Vilken är din drömväska?
En enkel svart axelremsväska med fransar i skinn vore fint.
Vilket blir ditt nästa köp?
behöver en jacka.
Vad vill du jobba med i framtiden?
Denna fråga är lite jobbig tycker jag då jag hela tiden skiftar mellan att bli polis, pilot, journalist, stylist, fotograf, filmare, reporter, regissör, livspedagog blablabla. Jag har helt enkelt inte bestämt mig ännu men det kommer nog en dag då jag vet. Jag önskar att jobba praktiskt och att jobba med något jag gillar. Tills vidare pluggar jag på som sjutton!
Favoritplagg just nu?
mina smutsiga converse.

Favorittidning: Elle.
Vanligaste färgen på mina kläder: svart och vitt. har börjat lite smått med färg nu också! bra sofia.
Sminktips till allmänheten: Röda läppar!! så fint.
Jag tränar: Boxning, BodyBalance(pilates), Klassisk Balett i höst.
Jag ville bli när jag var liten: Konstnär.
Humör just nu: Trött och lite irriterad. Mest för att jag är sjuk.
Är det nåt du absolut inte äter: avokado.
Hur många kuddar sover du med: 2.
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska 100 %.
Bästa film: Breakfast at tiffanys, pretty woman. men ni vet, finns ju den del bra.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Time will tell.
Bio eller promenad: Både och är gosigt.
Är du kittlig: hehehehhe som fan.
Största svaghet: Jag är rätt så blyg av mig. Blygheten har också ett samband med min dåliga självkänsla. Som jag försöker bygga upp på bästa sätt. Inte många som vet detta så now you know.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum):
när livet är stökigt är mitt rum stökigt och tvärtom.

Inga kommentarer: