26.7.11

FUNNYFACE.



Har mått sämst de senaste dagarna. Haft ångest och skit som man ibland får som ung och dum, även haft bråk med min mor i samma veva. Men jag börjar må bättre. Det gäller att lura sig själv att man är glad så blir man tillslut det. Egentligen är det rätt dumt att skriva sånt här på bloggen, men tror det kan vara nyttigt ibland. Att skriva av sig lite liksom. Kanske borde köpa mig en liten dagbok. En sån man hade när man var liten och killtjusare, haha ;)

Har varit med chris väldigt mycket på senare dar också, han får mig på bättre humör och får mig även att glömma bort det sorgsna för stunden. Jag är så jävla glad över att jag har den där nissen!

Nu ska jag kolla på funnyface och kanske göra mig en korv med bröd. Ikväll snor jag lite vin ur kylskåpet och kanske kollar på några avsnitt av star trek. Fancy!

Ha det så fint alla, och ta vara på dem ni älskar!!!