8.7.11

Dagens sysslor.




Mitt rum är ett kaos just nu. Har inte hunnit packa upp min resväska från p&l och hela garderoben ligger på golvet, ingen överdrift! Så trots förkylning och världens underbaraste väder ska jag göra så mitt rum går att gå i dagen till ära. Rätt fett va! Hittade även något ännu fetare, min gamla emilkepa från förra året! Den är så fin.
I eftermiddag ska jag försöka pallra mig till stan för lite klädletande i slutrean. H&M hade ju så mycket fint för två veckor sedan så jag hoppas att dem har något kvar till mig! Behöver verkligen en jacka, i en lite större och gosigare modell. Hatar när något sitter tajt och jobbigt, som exempelvis min skinnjacka(som jag egentligen totalälskar).. den skulle kunna vara liiite större än XS i alla fall. Tycker man ju. Bekvämt och fritt ska det vara! Man ska kunna springa runt med armarna upp i luften och hit och dit, fram och tillbaka. Som en galen apa. Se det framför er! typ.
Ni fattar min mening. Förhoppningsvis.

Anyhow.. nu ska jag gå och klaga lite över att vi inte har någon frukost på lager. Det viktigaste och godaste på hela dagen enligt mig och det första jag tänker på när jag kliver upp. *Matfreak typ* Dock skulle jag kunna leva på bara frukost. Frukost till lunch och middag liksom. Hur gott?
Måste göra ett frukost-inlägg någon gång!!!


Nog med frukostsnacket. Nu ska jag städa. Puss!

Inga kommentarer: