5.6.11

We will live longer than I will.






Love out of lust - Lykke Li(för bättre kvalité klicka upp videon och klicka sen ner den igen)

Hela förmiddagen igår ägnade jag åt att leta jobb, deltidsjobb. Inte för i sommar utan för i höst. Behöver det mer än något egentligen, vill ju kunna leva på nåt sätt. Var förövrigt på en underbar middag igår i Segeltorp och fick åka mustang, en riktig fräsare precis som det ska vara. Det fick mig att längta ännu mer efter körkortet. gah

Åt världens godaste kyckling inlindad i bacon men eftersom att jag är så sjuk som jag är kände jag bara smaken en millisekund vilket inte var så skoj. Drack massor av vin och goda drinkar och fick ett fint telefonsamtal av Sandra. Kvällen slutade klockan ett, däckade i sängen när jag kom hem och på natten höll jag på att hosta ihjäl mig tills klockan slog fyra. Idag planerade jag och Sandra att sätta oss i någon park med lite gott och eventuellt sola men vädret är inget vidare idag så det bär nog in till stan för bikini-shopping istället. Inte lika mysigt men det går.

På torsdag slutar jag skolan. Skönt.

Inga kommentarer: