4.5.11

CRAVINGS//2011



Jag har ständigt känt mig så tråkig som aldrig har någonting med färg. Själv tycker jag att det kan vara rätt fint om man matchar rätt. Dock har det alltid slutat med att jag köpt något svart eller vitt plagg istället. Hur tråkig och dyster får man vara liksom. Till sommaren tycker jag att garderoben ska innehålla minst 3 färgglada plagg. Frågan är ju om jag kommer klara det eller ej. Det återstår att se, spännande!

I alla fall. Här har ni ett litet collage jag gjort för att försöka få någon slags känsla/inspiration till vad jag ska ha på mig i sommar. Har glömt bort hur kul det är. Och se där, lite färg lyckades jag med trots allt!

Ps. svart rockar fortfarande.

halsbandet är från topshop, trekantsbh:n från monki, shortsen, spetstoppen och kavajen är från modekungen, resterande är från weekday

Inga kommentarer: