29.4.11

Torsdag




tröjan har gått sönder lite, är för biff.



Såhär har min dag sett ut i stort sett. Stekt på kajen i gamla stan med fanny och tinna, sen var vi på cheap mondays utförsäljning och fick gratis energidryck! haha. Mötte upp amy och lisa och köpte mat på sandys för att sedan sätta oss på världens underbaraste ställe. ett tak på söder. Chillade runt lite på weekday och så. Bytte mitt korallfärgade linne mot, tro det eller ej, ett svart likadant. åh vad hände med - mer färg?

Stack sedan till kajen igen och frös lite i kvällssolen. Blev lite rädd att fiskmåsarna kanske fick för sig att lägga en bajja i huvudet på mig så hittade en tidning att skydda mig med. Skämt åsido. Bra dag och är nyss hemkommen från Zinkensdamm där jag och det fina folket satt på en klippa och lyssnade på mysmusik. Återigen en lyckad dag.

Inga kommentarer: