28.4.11

Korall


Köpte för en gångs skull något i färg idag. Svart som jag alltid är. Dock blev det inte toppen på bilden utan ett linne med ryggurringning i exakt samma färg. Fint köp men är sugen på toppen på bilden nu också. ah. kanske i en annan färg då va?

i övrigt har jag haft den finaste dagen. Träffade min älskade sandra som jag inte träffat på ett tag, tog en tur på stan, drog till gamla stan och satte oss på en utomhuspub och drack iste, åt lite gratis korv på medis och myste runt som vi brukar. Efteråt var jag på tandläkarbesök i sollentuna, sjukt intressant att veta. Stack sen in till stan för att möta upp fannysarna på lite taco bar besök. Och ända tills nu har jag och fanny suttit på café 60s uteservering med en varsin filt och en varsin chailatte.

Bra dag. Tack och bock.

Inga kommentarer: