6.3.11

en värdelös lista

Namn: sofia viktoria lindberg
Längd: 175 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Blond
Fräknar: på sommaren får jag massor

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland. Men om jag bodde någon annanstans skulle det bli samma sak där, att jag ville bo någon annanstans igen.
Tycker du att du är attraktiv? hehehehehhe som fän.
Dricker du? ja, oftast dricker jag vatten eller chai latte.
Röker du? när jag känner för det.
Vilket schampo använder du? det som finns. just nu är det TRESemmé. lukar himmelskt!
Vilken parfym använder du? jag är kär i yves saint laurents CINNEMA. använde calvin kleins euphoria innan.
Vad är du rädd för? Mycket.
Gillar du att tvätta? ne. men det måste göras!
Gillar du berg- och dalbanor? älskar det.

Senaste…
Låten du hörde? 3am - kleerup feat marit bergman.
Personen du ringde? mamsis.
Person du tänkte på? hemlis huhuuh

Favorit…
Låt: just nu är det thank you for nothing - kleerup.
Sak att göra: kramas, skratta, pussas och sånt där.
Sport: dans. tennis. kampsporter osv.
Dryck: vattennnnnnn. funkar alltid.
Kläder: höga svarta jeans.
Film: black swan är fin. tomb raider, kill bill osv.
Bil: ferarri. hummer. dyrt ska det vara och mycket dunk dunk.
Serie: 2 ½ men typ.

Antal…
Gånger du varit kär? hm.. äkta kärlek? En gång.
Gånger ditt hjärta brustit? Många gånger. Av olika anledningar.
Hjärtan som brustits på grund av dig? hur ska jag veta....
Gånger ditt namn varit med i tidningen? åh hm. fyra-fem gånger?

Senaste…
Boken du läste? en geishas memoarer
Personen du fick e-mail av? ellinor. syrrans och hennes resedagbok !
Personen du fick sms av? simon tror jag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Länge sedan.
Resan du var på? new york för två år sedan tror jag.

Brukar du svära mycket? haha tyvärr gör jag ju det. precis som alla andra.
När stiger du upp på morgonen? sex. och då måste jag vara själv, har världens morgonhumör.
Vad har du på dig? jeans och en grå tröja.
Vad ska du göra ikväll? sova.
Vad är du allergisk mot? gräs.
Var har du ont? i hjärtat(hahahah skoja)
Använder du hårspray? ibland.
Kan du stå på händer? Nej. men vill ju kunna!

Håkan Hellström eller The Ark? håkan !!!!!
Salt eller socker? sugar baby
Gillar du ketchup? ja, har dock inte ätit det på aslänge nu
Är du glad nu? är mest trött liksom.
Var du glad igår? Jaadå
Vad dansar du till? bra jävla musik. men dansar till det mesta som är dansbart ehehe
Stockholm är… ? den fina staden jag bor i med lite för mycket ytlighet tyvärr. Men med många möjligheter.
Göteborg är… ? en go stad med en underbar dialekt som jag önskar att jag själv hade.
Kan du sjunga? Ja
Land du vill besöka? något varmt ställe med vackra djur och coola kulturer

Inga kommentarer: