29.1.11

last night







Igår fikade jag en sväng efter skolan med jade, alex och sofia. Hittade även en lång svart jacka secondhand. vet inte om jag ska köpa eller inte. Sen stack jag till slussen och mötte upp min älskade sandra. Vi kollade in rean lite smått, köpte en ryggurringad sak för 60 kr. Sen snabbade vi oss iväg till american apparels friends and family event. Tog varsin öl och kramade om fina sophia som nu slutar jobba på aa för att sticka till Paris i 3 månader. Där skulle hon bara chilla typ sa hon. åh, hur fint! Hängde lite på bruno en stund, sen drog vi vidare mot kungshallen för att käka lite på texas burger och möta upp pojkarna hehe. Drog därefter vidare till café monks och drack massvis med öl. Sedan bar det av mot rigoletto för nattbio. Tjejerna dunstade för jobb tidigt nästa morgon och andra boyzz de skulle träffa. Så jag blev själv med killarna. Rätt nice ändå. rätt bra kväll. rätt bra fredag.


snart bär det av in mot stan. skulle boxas idag men det blev förhinder. Så jag får väl boxas med folk på stan istället!!

skoja

Inga kommentarer: