30.11.10

Tisdag

men gah. hörde en fet smäll i natt när jag skulle sova, och massa andra konstiga ljud. Tydligen, fick jag reda på idag, har vi haft inbrott på vår vind. yes! skoj. Tur nog har de inte öppnat vårat förråd. har ändå bara en massa skit där. men jaja. Obehagligt vilket som! Sen kan ju den där fulingen komma tillbaka då han fortfarande har nyckeln till vinden. sicken apa!

Förresten. har SÅ många idéer poppin' in my head. projekt som jag vill göra typ. frågan är hur jag ska palla fixa allt. ska ta en sak i taget. kanske börja med att ta itu med mitt liv först. har nämligen hänt lite jobbiga grejer på sistone. Men såklart en hel del roliga grejer också.

Imorgon blir det lite secondhand letande efter skolan! Kanske hinner med humanas butiksfest också. vi får se.

hoppas allt är bra med er.

uppdatering: mamma sa nyss att de visst hade öppnat vårat förråd. dock är det så fullt att ingen ändå kommer in där. fett

Inga kommentarer: