27.11.10

Lördag

Har haft en toppendag tillsammans med en del av klassen på gymnasiemässan. hade en liten modevisning för folk som var intresserade. Jättekul verkligen! Träffades först på min gamla skola johnbauer för att fixa hår och smink, dansade loss till blandningar av robyn och gamla gobitar av backstreet boys. Träffade även min fina modellvän, Josephine, från samma agentur som mig! vackra skapelse alltså! Senast vi sågs var på makeupstore visningen på berns i höstas. Så jag blev så glad över att se henne. Ska hålla utkik på facebook om jag kan skaffa fram lite bilder från dagen.

Skapligt fint och Rörigt inlägg detta visade sig att bli. haha. kvällen slutar i allafall på finmiddag i sollentuna. har fått frågan om jag ska hänga med ut ikväll också. tydligen ska det vara något maffigt på en klubb i bromma. men vi får se om jag har pengarna till det. heh!

Hoppas er kväll blir tuppen! puss

Inga kommentarer: