18.7.10

mood: 40 graders feber & uttråkad


Nämn något som gjorde dig glad igår: ett telefonsamtal kl 3 på natten
När man var mindre var man: fantasifull och påhittig
Blåögda killar eller brunögda? brunögt är fint och framförallt sjukt sexigt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Drömmer du mardrömmar: nja, ibland. eller oftast
Favoritlåt just nu: genom eld - oskar linnros
En sak du inte visste: jag älskar att bli pussad på halsen
Tre platser där jag varit på semester:
1. Thailand
2. Frankrike
3. New York
Bästa känslan: ni vet när man fryser och får krypa innanför en fin killes jacka, det är nog det bästa. trygghet
Sämsta känslan: att sakna någon
Bästa året i ditt liv: 2010
Kläder just nu: en tunn morgonrock
Sommarplaner: gotland-medeltidsveckan, varit på festival, umgås med vänner, dricka öl, njuta av livet, flytta till stockholm
Hur många kuddar sover du med: 1-2
Längtar du mest efter just nu: att sitta på en balkong med en iskall öl och en nytänd cigg, prata om allt med den person jag saknar mest just nu
Vilken parfym använder du? cherie - dior
Sport: sportar inget än. har alltid tyckt att tennis verkar skoj, men även kampsporter som taekwondo och sånt. vill träna bågskytte om det räknas som sport? vill även lära mig kunna sparka lite fotboll igen. haha..
Dryck: bäcksvart kaffe eller cappuccino, typ. te är gott
Har du träffat någon från internet IRL? Ja
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan
Vad dansar du till? sätt på nå skit så dansar jag för dig, alltid
Kan du sjunga? dom säger det

Inga kommentarer: