5.7.10

i solna stad







tagna med webcam. saknar min kamera !

det ballade ur på sista bilden. den blev väl lite sisådär. hahah. dessutom ser jag ut som jag vet inte vad. orkade inte sminka mig eftersom att dagen spenderades i en bil. Så ja, nu är jag i stockholm, imorgon ska jag träffa johanna. det ska diskuteras plåtning och annat gött över en fika. trevligt trevligt. Efter det blir det lite koll på stan sådär ba, tror jag drar till söder. blir fint det. det är ju försjutton rea överallt nu ju. hur bra som helst. behöver ett par solbrills.

4 kommentarer:

Hanna sa...

hahahah, älskar den sista bilden!

Sofia sa...

hanna: hahahaha! ;)

*MARINA* sa...

Du är så himla himla snygg!!! Önskar att jag kunde fota dig i evigheters evighet

Sofia sa...

MARINA: Äru go eller!? Alltså åh.. blir så himla himla glad när du skriver så!! pusspusspuss! hjärta