15.1.10

Jag har faktiskt haft en bra dag idag, för omväxlings skull.

Dagen började som vanligt, en kopp varm choklad på mitt sminkbord kl halv sju, åkte buss till skolan, kände att jag ville somna när jag kom in i skolan, orkade inte. Som vanligt. Kom på att jag började kl nio egentligen och satte mig utanför skolans café där jag fann roligt folk att bara sitta med, min fina vän Klara dök plötsligt upp, och jag sken upp, hon hade med sig en kamera och ville att jag skulle posa lite framför den, för hennes individuella val, jag fånade mig och sprang runt lite och log och posade smått löjligt, skrattade dagens första skratt. Träffade Josefine som jag inte sett på länge och Sofia, de tyckte att jag var fin i håret, jag började dagens första lektion(franska), höll på att somna. Kl 12 tog jag bussen hem och sen har jag inte gjort så mycket mer. Sitter och funderar lite på hur mycket jag verkligen vill börja med baletten igen, var så glad när jag dansade. Kanske för att jag släppte alla tankar ur mitt huvud och kanske för att det var en av de saker jag verkligen var bra på. Ska till skolan imorgon också. Klockan 10. Öppet hus, tydligen så är det obligatoriskt. Och min klass ska bara dit för att pricka i att vi har varit närvarande. Kul. Och där var jag sarkastisk.

Nu ska jag ta 2 valerina forte och sen ska jag sova.

1 kommentar:

miriam sa...

Åh jag älskar balett! Jag har velat börja på det hur länge som helst men det är så dyrt här i stockholm .. det är det väl överallt skulle jag tro

Gud vad jobbigt!! skola på en lördag? vi har också öppet hus på östra men jag slapp gå ;) orkar inte hihi

sköt om dig sofia<3