16.12.09

MAKEUP.



img src- EmsEdge.

HEJ. Kunde inte hålla mig. En veckas bloggpaus var för mycket. Min dator mår ganska bra nu, fick dock lov att radera allt. Att helt börja om på nytt. Alla minnen är raderade. Fast det gör inget. Det kändes på något sätt skönt att bli av med allt skräp och att inte fortsätta samla på mig en massa mer skit. Jag har gjort klart alla läxor och alla prov inför lovet nu, så nu kan jag pusta ut. Det känns så skönt.

Translation: Hi there! End of the blog-pause. I couldn't stand it. And by the way.. all crap in my computer is gone now, and well.. I had to delete everything in my computer. So all of my memories are gone now. Feels pretty good actually.

1 kommentar:

Miriam sa...

Godmorgon finis!
Jag har inte heller hittat en vinter jacka än :(
bra att du är tillbaka<3 och jaa! idag är det avslutning, så skönt!!