2.11.09

Min Portfolio.

Nu har jag gjort en egen sida för min portfolio. Finns även bland mina länkar. Portfolion är under uppbyggnad kan man väl säga. Så fler bilder kommer naturligtvis! Men om ni är intresserade av att kolla lite så kan ni se min portfolio HÄR. Kommer alltså inte lägga upp de kommande bilderna från streetstyle här på bloggen, utan de kommer ni hitta i "Min Portfolio". Jag skulle tro att det kommer en enskild bild från Streetstyle plåtningen varje dag denna vecka. Lite som en julkalender, haha! Sedan dyker det ju upp andra bilder från kommande framtida plåtningar, inte bara streetstyle bilderna. Fast det förstår väl ni.

OBSERVERA att alla backstage bilder från plåtningar osv kommer att dyka upp på den här bloggen.
Det är bara de färdiga bilderna som hamnar i Portfolion

Inga kommentarer: