20.10.09

Snart är det HÖSTLOV!


Bilder: Love More.

Jag har ett sjukt späckat schema nästa vecka. I helgen drar jag och syrran till Stockholm och kollar/lyssnar/skriker/gråter till Muse(!!!!!) som har konsert någonstans där. Sedan på Måndag ska jag shoppa och fixa lite vitare tänder i Gamla stan. Och så ska jag plåtas någon dag i veckan av Johanna. Shopping hela veckan i princip. På Torsdagen ska jag möta upp en agentur, efter det åker jag och min familj till selma lagerlöf spa och softar tills på Fredagen. Åker troligen hem på Fredag/Lördag. Och ja, det känns som att det kommer bli ett bra(!!!!) lov!

Uppdatering:
Alma tipsade mig tidigare idag om en fest som håller till på weekday(drottninggatan) på fredag, som hon inte kunde gå på. Så då fick jag hennes "inbjudan" istället. Hon är så gullig! Är så tacksam!

1 kommentar:

Alma sa...

http://www.facebook.com/home.php#/event.php?eid=143170606490&index=1