22.8.09

Lista.

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: uttråkad.
Favoritgodis: Lösgodis.
Är det nåt du absolut inte äter: Avokado(!!!) och lite till.
Kläder just nu: Morgonrock.
Musik just nu: You got the love.
Vad sa du senast: for the last time(Sjöng på en låt).
Fisk eller badkruka: Varierar. Många ser mig som en badkruka.
Saft eller alkohol: mjölk.
Hur många kuddar sover du med: 1-2.
Favoritväder: Sol(om den inte lyser mig i ögonen vill säga).
Spelar du nåt instrument: nej.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Sparare eller slösare: Slösare, tyvärr.
Tror på liv på andra planeter: Ja, universum är stort..
Har du några homosexuella vänner: Nej inte vad jag vet än, kanske min hund(haha).
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, jo.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, inte som ett misstag.. snarare en slags blandning mellan smärta & lycka.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inga. 1 kanske. Svårt att säga nu.
Bio eller promenad: Promenad.
Är du kittlig: Ja.
Snarkar du? Nej, jag är tyst som en mus när jag sover.
Rädd för insekter? Vissa.
Äckligaste insekten: Flugor... hata, hata, hata!
Det här är jag bra på: att vara ärlig.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga.
Vad vill du jobba som? Journalist. (jag vill flytta till Paris i framtiden)
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Äcklar mig.
Skriver du dagbok? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Piercade naveln för ett tag sedan. Tog ut den för 4 månader sedan.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mittemellan.
Gungar du på stolen? nej.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Hur är din drömkille? en som bryr sig, humor, glad, kramgo.
Hur många syskon har du? 1.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Nej.
Gillar du att sjunga? Ja.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Börjar Sam på måndag, älskar att skriva.
Anser du att du är stark? Nej.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp och ned. Funkar!
Röker du? har gjort det en gång. Inte beroende.
Snusar du? Nej. Kommer aldrig göra heller.
Kaffe, te eller inget? inget.

Inga kommentarer: